posjeta od 06.08.2008.

Zurek - moj blog s predlošcima

Ako nešto ne razumijete, pitajte u komentarima.

Komentari, pitanja, prijedlozi...

Navigacija:


Kako napraviti predložak
1. Uvod u izradu predložaka
2. Style dio
3. Dodavanje slike u predložak
4. Završni post

• Kako napraviti banner

• Kako prilagoditi predložak s BlogSkins-a

• Što je uopće HTML? / Tagovi

• Da i ne kod dizajna predložaka i pisanja bloga

• Korisni linkovi

• Aplikacija za praćenje komentara

• Zaštita bloga lozinkom

• O meni




Da i ne kod dizajna predloška i pisanja bloga

Ne :(


Ako već želite dizajnirati predloške, potrudite se da su oni i lijepi i funkcionalni. Ne stavljajte ogromne slike, ne korisitite milijun boja na jednom predlošku i ne koristite šarene pozadine na kojime se tekst ne vidi . U centru pažnje na blogu trebao bi biti tekst, tj. postovi.

Kod pisanja i uređivanja bloga, preporučam da ne stavljate muziku koja će sama početi svirati kad netko uđe na blog. Ako već morate stavljati muziku, stavite one playere koje posjetitelji bloga mogu sami pokrenuti. Inače je vrlo iritantno, pogotovo ako netko već sluša neku drugu muziku ili ne sluša ono što vi slušate. Meni je u tom slučaju najčešći refleks crveni x u desnom gornjem kutu. :)

Također, ono pisanje zamijenjivanjem v sa w, č sa ch, s sa sh i pisanje tipa pRedL0žAk je također vrlo iritantno. Barem malo ozbiljnijim posjetiteljima, a ne dječici kojoj je jedini cilj pisanja bloga ostavljati što više komentara tipa "Pozz, kul blog, svrati do mene!" da bi oni imali što više komentara na svojem blogu, a komentari, vjerujte mi, komentari nisu ni mjerilo kvalitete bloga, niti cilj pisanja istoga.

Da :)


Pišite zanimljive postove (ne one tipa "danas sam bila u školi i onda sam išla doma i jela pirošku sa sirom" jer to rijetko koga zanima, a ni ljudi vam o tome neće moći napisati neki pametan komentar) i izrazite svoje mišljenje jer tome blog i služi.
Potrudite se, kako sam već rekla, da u centru pažnje bude tekst, a ne predložak.
Ostavljajte drugima konstruktivne komentare u kojima ćete izraziti svoje mišljenje o postu (po mogućnosti u jednom komentaru, a ne 16 njih).



Komentari, pitanja, prijedlozi... | Print | #